آیا می توانم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نفروپاتی IgA استفاده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نفروپاتی IgA استفاده

آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان نفروپاتی IgA استفاده می شود؟ مشخص شده است که نفروپاتی IgA یک اختلال کلیوی است که حملات هنگامی که غلظت IgA-پروتئین قرار است برای کمک به مبارزه بدن در برابر عفونت-شامل غرفه های در کلیه به جای است، این بیماری سخت به درمان است. سپس، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی آن را برای درمان این بیماری مفید است؟
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و با هدف تعمیر کلیه اختلال و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه. مولکول های طب چینی در آن خواهد استاز خون و سموم خون در عروق برطرف کردن به تدریج با گردش خون و می تواند کمبود اکسیژن (اکسیژن کم) گردش میکرو پاک، به گونه ای می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر . چه چیزی بیشتر، می تواند ایمنی بدن ما را بهبود بخشد.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟
شروع، توسعه، پیشرفت و بهبود بیماری کلیوی دارند بسیار به کار با سیستم ایمنی بیمار.
از منظر ایمونولوژی، بیماری های کلیوی بیش از 95٪ به صورت اختلال ایمنی بدن و اختلال در عملکرد سیستم ایمنی ایجاد می شود. بنابراین ما می توانید ببینید آن بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای تنظیم اختلالات ایمنی و بهبود ایمنی.
همانطور که در بالا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ذکر مفید است برای ترویج گردش خون، و کسانی که مواد تشکیل دهنده فعال در آن می توانند سپرده در خون را کاهش دهد، بنابراین برای بهبود ایمنی و معکوس این بیماری است.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: